ЦЕНТР СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ІМПЛАНТАЦІЇ «КЛІНІКА ЧЕРТОВА» (надалі – Виконавець), з однієї сторони, та
будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору та звернулась до Виконавця для отримання платних стоматологічних послуг (надалі – Замовник або Пацієнт) з іншої сторони, разом іменовані як Сторони, а кожна окремо – Сторона, перебуваючи при здоровому розумі та ясній пам’яті, розуміючи значення своїх дій, уклали цей Публічний договір про надання платних стоматологічних послуг (надалі – Договір) про нижченаведене.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відповідно до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є публічним Договором (публічною офертою), що містить всі істотні умови надання Виконавцем платних стоматологічних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Замовникам) отримати медичні послуги на умовах, визначених цим Договором.
1.2. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Замовників.
1.3. Виконавець не має права відмовитись від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної) надати Замовнику медичні послуги.
1.4. Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи та ліцензії на здійснення господарської діяльності з медичної практики, пов’язаної з виконанням цього Договору, і несе відповідальність в разі порушення прав Замовника в процесі виконання Договору.
1.5. Дія цього Договору з оплати стоматологічних послуг не розповсюджується на випадки надання Пацієнтам стоматологічних послуг, що оплачуються Виконавцю третіми особами за договорами добровільного медичного страхування чи іншими договорами про надання платних медичних/стоматологічних послуг.
1.6. Кожна Сторона гарантує та запевняє іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання умов Договору.
1.7. Цей Договір затверджується наказом Виконавця.
- ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ, ЩО ВЖИВАЮТЬСЯ У ДОГОВОРІ
В цьому Договорі основні поняття мають таке значення:
2.1. Законний представник Пацієнта – є один з батьків (усиновлювачів) Пацієнта. У дітей сиріт Законними представниками є патронатний вихователь, прийомні батьки, батьки-вихователі дитячого будинку сімейного типу. Опікун – законний представник малолітньої дитини.
2.2. Замовник – Пацієнт, законний представник Пацієнта або інша особа, яка уклала цей Договір в інтересах Пацієнта відповідно до вимог діючого законодавства України. Малолітні, неповнолітні чи недієздатні Пацієнти приймаються лише у присутності їх Законних представників, з наданням підтверджуючих документів. Законні представники надають Згоду на медичне втручання щодо осіб, в інтересах яких вони діють. У такому випадку Законні представники виступають Замовником цього Договору та зобов’язуються дотримуватись умов, викладених у ньому.
2.3. Згода на медичне втручання – згода інформованого Пацієнта відповідно до статей 39, 43 Основ законодавства України про охорону здоров’я, необхідна для застосування методів діагностики, профілактики та лікування. Щодо Пацієнта віком до 14 років (малолітнього пацієнта), а також Пацієнта, визнаного в установленому законом порядку недієздатним, медичне втручання здійснюється за згодою їх Законних представників.
2.4. Лікуючий лікар – лікар Виконавця, який надає стоматологічні послуги Замовнику під час застосування методів діагностики, профілактики або лікування.
2.5. Виконавець – фізична особа – підприємець, що зареєстрований та одержав відповідну ліцензію у встановленому законом порядку, у сфері охорони здоров’я, та має право власності або невиключне право використання торговельної марки ЦЕНТР СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ІМПЛАНТАЦІЇ «КЛІНІКА ЧЕРТОВА» на умовах, передбачених відповідною ліцензійною угодою або свідоцтвом на торговельну марку.
Відомості про Виконавця (повне найменування, інформація про державну реєстрацію, ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику, місця провадження діяльності), в рамках цього Договору, зазначаються у наступних документах, що підписуються Пацієнтом: Згода на медичне втручання, заява про приєднання до Договору тощо.
Кожен Виконавець є окремим суб’єктом господарювання, який діє самостійно, провадить свою господарську діяльність з медичної практики на підставі власної ліцензії МОЗ України на медичну практику, з урахуванням вимог Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та інших чинних нормативно-правових актів.
Жоден з Виконавців не несуть відповідальність за повноту, своєчасність та якість наданих Замовнику медичних послуг, які ними, у відповідності до укладених з Пацієнтом додатків до цього Договору, не надавались. Всі додатки до цього Договору зазначені у розділі 14 цього Договору.
2.6. Місця провадження господарської діяльності з медичної практики Виконавця:
69005, м. Запоріжжя, вул. Гагаріна, 8;
69068, м. Запоріжжя, пр. Моторобудівників, 22, прим. 86.
2.7. Веб-сайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет, що є офіційним джерелом інформування Замовників про Виконавця та послуги, що ним надаються.
2.8. Пацієнт – фізична особа, в тому числі особа до досягнення нею повноліття, яка звернулася за медичною послугою та/або якій надається така послуга Виконавцем на умовах визначених цим Договором, в інтересах якої Замовником укладено цей Договір. Пацієнт може бути Замовником та укладати договір самостійно у разі досягнення ним повної цивільної дієздатності відповідно до законодавства України.
2.9. Послуга з медичного обслуговування, Послуга (медична послуга, стоматологічна послуга) — послуга, що надається Пацієнту Виконавцем, що зареєстрований та який одержав в установленому законом порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та оплачується Замовником.
2.10. Правила – Правила внутрішнього розпорядку Виконавця, затверджені та обов’язкові до виконання Замовником, з якими Замовник зобов’язаний ознайомитися до укладення Договору, опубліковані на офіційному веб-сайті Виконавця.
2.11. Імплантація — це складний, ризикований і тривалий вид стоматологічного втручання, який включає хірургічну операцію з встановлення спеціальних конструкцій – імплантатів, а також протезування.
2.12. Імплантат — це металічний (титановий) штифт — штучний аналог кореню зуба, який встановлюється (імплантується) у кісткову тканину щелепи на місце видаленого (втраченого) зуба. Над’ясенева частина імплантату служить опорою для ортопедичних протезів (металокерамічних коронок). Існує багато конструкцій імплантатів. Найбільш часто використовуються гвинтові імплантати (мають різьбу).
2.13. Атачмент – спеціальний замок для фіксації стоматологічних протезів.
2.14. Бюгельний протез – це частково знімна протезна конструкція, що складається з декількох штучних зубів, характерною особливістю якої є використання замість широкої пластмасової пластинки тонкої металевої дуги.
2.15. Капа – спеціальна захисна конструкція, що знімається, яка виготовляється з пластмаси різного ступеню твердості та призначена для захисту зубів від підвищеної стираємості, пошкодження матеріалу протезів, укріплення зубів при підвищеній рухливості тощо.
2.16. Кламер – спеціальний гачок для фіксації стоматологічних протезів.
2.17. План лікування – обраний Лікуючим лікарем і погоджений з пацієнтом обсяг, види та порядок здійснення медичних втручань (лікування, обстеження, профілактичні заходи тощо).
Зміст інших понять і термінів визначається законодавством України та спеціальними словниками понять і термінів Всесвітньої організації охорони здоров’я.
- ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПРО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
3.1. Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем з дати його оприлюднення на офіційному веб-сайті Виконавця.
3.2. Договір є обов’язковим для виконання Замовником з моменту прийняття ним пропозиції про укладення Договору – вчинення підтверджуючих дій, зокрема таких, що визначені у п. 3.5. цього Договору.
3.3. Дата першого звернення Замовника до Виконавця за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору. Замовник вважається ознайомленим з Договором в момент укладення Договору.
3.4. Договір укладається шляхом приєднання Замовника до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника Договору, окрім випадків надання складної комплексної стоматологічної послуги – імплантація та виконання робіт з протезування, і має юридичну силу відповідно до статей 633, 634 Цивільного кодексу України. Замовник не може пропонувати свої умови Договору.
3.5. Підписанням Заяви про приєднання у випадках, передбачених п. 3.4. цього Договору та/або вчинення інших підтверджуючих дій (зокрема, але не виключно: підписання Згоди на медичне втручання тощо), початок фактичного користування послугами (отримання медичних послуг), оплата рахунку Виконавця тощо), без підписання письмового примірника Договору Сторонами, Замовник беззастережно та безумовно приєднується до умов цього Договору.
3.6. Звертаючись до Виконавця за отриманням Послуг, Замовник беззастережно та безумовно приймає положення цього Договору. Прийняття умов цього Договору (акцепт) є повним та означає згоду Пацієнта зі всіма умовами без виключень та доповнень, а також свідчить про те, що Пацієнт розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Пацієнт не знаходиться під впливом погрози, омани, помилки, насильства та ін.
3.7. Перед початком отримання медичних послуг Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору, цінами на Послуги, а також Правилами внутрішнього розпорядку Виконавця, що розміщені (оприлюднені) на веб-сайті Виконавця та в «Папці споживача».
3.8. Всі умови Договору, викладені в цьому Договорі, є обов’язковими для Сторін. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.
3.9. Виконавець на письмову вимогу Замовника надає йому завірену підписом уповноваженої особи Виконавця письмову форму цього Договору.
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
4.1. Виконавець зобов’язується за погодженням та дорученням Замовника надати останньому чи особі, в інтересах якої укладено цей Договір, платні стоматологічні послуги за цінами та переліком відповідно до Прейскуранту цін Виконавця, на умовах, що визначені цим Договором, у Заявах про приєднання тощо, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити стоматологічні послуги на умовах, визначених цим Договором.
4.2. На підставі проведеного первинного огляду Пацієнта Лікуючий лікар встановлює попередній діагноз, визначає методи лікування, наслідки лікування та передбачувані результати, ступінь ризику і можливі ускладнення, та в доступній формі інформує Замовника про стан його здоров’я, мету проведення запропонованих досліджень і лікувальних заходів, прогноз можливого розвитку захворювання, у тому числі, наявність ризику для життя і здоров’я. У деяких випадках, коли неможливо одразу визначити весь обсяг медичних втручань, може складатися попередній План лікування.
4.4. За результатами первинного огляду лікар визначає обсяг стоматологічних послуг та їх попередню вартість, що узгоджується з Замовником. Необхідною умовою виконання Договору є згода Замовника із запропонованим обсягом стоматологічних послуг та їх вартістю, що засвідчується шляхом фактичного споживання Замовником зазначених медичних послуг, оплатою рахунку тощо.
4.5. Впродовж дії Договору Сторони можуть змінювати обсяг стоматологічних послуг.
4.6. Замовник погоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отримати консультацію профільного медичного спеціаліста, який відсутній у Виконавця, він зобов’язаний пройти таке обстеження або консультацію в строки, встановлені Виконавцем, оплачуючи ці послуги за цінами відповідних закладів охорони здоров’я.
- ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ
5.1. Загальні умови надання стоматологічних послуг:
5.1.1. Стоматологічні послуги надаються Виконавцем відповідно до цього Договору, Правил та інших затверджених локальних нормативно-правових актів Виконавця, кваліфікованим персоналом, з використанням сертифікованого обладнання, дозволених до використання медичних виробів та матеріалів.
5.1.2. Лікуючий лікар призначається Виконавцем за усним погодженням із Замовником.
5.1.3. Згода на медичне втручання оформлюється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися у формі, визначеній Виконавцем. Сторони погодили, що підписання Згоди/Згод на медичне втручання є необхідною умовою надання стоматологічних послуг.
5.1.4. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном або при особистому зверненні Замовника. Надання стоматологічних послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Замовників. Дата та час надання кожної стоматологічної послуги погоджується Виконавцем та Замовником в усній формі.
5.1.5. Дату та час надання кожної стоматологічної послуги може бути змінено з ініціативи Замовника за один робочий день до настання строку надання такої послуги.
5.1.6. У разі, якщо Пацієнт не з’явився на прийом в призначений час без попередження або запізнився більше ніж на 30 хвилин, запис скасовується.
5.1.7. Дату та час надання кожної стоматологічної послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:
5.1.7.1. якщо стан здоров’я Замовника перед початком надання стоматологічної послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Замовника або інших тяжких чи негативних наслідків.
5.1.7.2. Виникнення непередбачуваних обставин, які унеможливлюють надання стоматологічної послуги Виконавцем (вихід з ладу обладнання, хвороба лікаря тощо).
5.1.8. Виконавець має право відмовитись від надання медичних послуг у випадках:
5.1.8.1. Пацієнт не виконує медичних приписів, рекомендацій Лікуючого лікаря або порушує Правила, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров’ю населення.
5.1.8.2. Замовник відмовляється від оформлення обов’язкової документації відповідно до вимог чинного законодавства України, від надання Згоди/Згод на медичне втручання. При відмові Виконавця від виконання Договору з підставі наведених в цьому підпункті, сплачені кошти Замовнику не повертаються.
5.1.8.3. Замовник відмовляється від оплати медичної послуги/медичних послуг.
5.1.8.4. Замовник знаходиться в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.
5.1.8.5. Замовник не здійснив попереднього запису, відповідно до цього Договору.
5.1.8.6. Замовник не з’явився на погоджений час, чи запізнився більше ніж на 30 хвилин.
5.1.8.7. Відсутності необхідних спеціалістів та/чи обладнання тощо.
5.1.9. Виконавець не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу Замовника, медичне обстеження, огляд та їх результати, які стали відомі у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України.
5.1.10. Вартість лікарських засобів та медичних виробів, які застосовуються при наданні Виконавцем стоматологічної послуги, входить до вартості такої послуги.
Перелік та кількість лікарських засобів та медичних виробів визначає Лікуючий лікар з урахуванням особливостей стану здоров’я Пацієнта.
5.2. Особливі умови надання комплексної стоматологічної послуги з імплантації (надалі – послуги з імплантації)
5.2.1. Послуги з імплантації надаються відповідно до погодженого Плану лікування, що складається Лікуючим лікарем Виконавця та підписується Пацієнтом.
5.2.2. Послуга з імплантації здійснюється у два етапи:
1-й етап: встановлення внутрішньокісткової частини імплантату;
2-й етап: (приблизно через 3-6 місяців) встановлення формувача ясен, а потім – опорного елементу – через 20-41 день.
5.2.3. Імплантація – операція менш травматична, ніж видалення зуба. Під час операції, яка проводяться з обов’язковим обезболюванням, у пацієнтів майже не має неприємних відчуттів.
5.2.3.1. Основними перевагами імплантації перед звичайними методами протезування є: можливість збереження непошкодженими зубів, що обмежують дефект зубного ряду, а також досягнення адекватного функціонального навантаження і попередження перевантаження цих зубів; можливість призупинити або стабілізувати процес атрофії (зменшення об’єму) кісткової тканини; при необхідності зовнішня (коронкова) частина імплантату може бути замінена.
5.2.3.2. Недоліки імплантації: а) необхідність хірургічного втручання; б) довготривале та складне лікування; в) можливі серйозні ускладнення; г) важко прогнозовані та віддалені результат лікування та естетичний ефект.
5.2.3.3. В ході операції можливі такі ускладнення: алергічні або анафілактичні реакції на введення медичних препаратів, або алергічні реакції обумовлені супутніми захворюваннями, остеомієліти (запальні процеси у кісній тканині), некрози (омертвіння) кістки, пенетрація (пошкодження, прорив) верхньощелепної пазухи та нижньощелепного каналу, збільшення рухомості зубів, що може призвести до необхідності їх видалення.
5.2.4. Після операції у деяких Пацієнтів процес одужання може проходити із запаленням ясен, виникненням патології скронево-нижньощелепного суглобу, з наступними наслідками: головний біль із віддачею в шию та м’язи обличчя, втомлюваність жувальних м’язів, можливі набряки, зміна кольору слизової оболонки на операційній ділянці, оніміння губи, язика, підборіддя, щоки та зубів, відстрочене загоєння, алергічні реакції на використані ліки та інше.
5.2.5. Загальна сума послуг з імплантації визначається із сумарної вартості всього обсягу стоматологічних послуг шляхом складання сум, зазначених у виставлених Замовникові рахунках. У разі неможливості на момент укладення Договору скласти остаточний рахунок, Сторони узгоджують попередній рахунок згідно з діючим Прейскурантом цін Виконавця, а корегований остаточний рахунок надається Замовникові за три календарні дні до закінчення надання послуг з імплантації.
5.2.6. Якщо сума вартості всіх складових наданої послуги з імплантації перевищує суму попереднього рахунку, то різницю Замовник повинен оплатити не пізніше одного календарного дня до закінчення надання таких послуг.
5.2.7. Надання послуг з імплантації за безготівковим розрахунком надається за умови 50 % передоплати, а після закінчення наданні таких послуг може проводиться перерахунок за весь обсяг фактично наданих послуг відповідно до п. 5.2.5. Договору.
5.2.8. Якщо, у процесі надання послуг з імплантації виникає потреба в зміні вартості такої послуги у зв’язку із збільшенням чи зменшенням обсягів лікування, зміні методів лікування, діагностики тощо, то відповідному корегуванню підлягає остаточна її вартість за Договором. Про такі зміни Виконавець зобов’язаний завчасно повідомити Замовника. При цьому Пацієнт має право відмовитися від додаткового лікування чи діагностики. Якщо Пацієнт не заперечує, то надання послуг з імплантації продовжується відповідно до нових умов та з корегуванням розрахункових документів (виставлення додаткового рахунку).
5.2.9. У випадку дострокового розірвання Замовником Договору з підстав, передбачених п. 5.1.8. Договору, Виконавець повертає Замовнику грошові кошти, що були ним оплачені у якості попередньої оплати, за винятком фактично понесених витрат та суми штрафу у розмірі – 1000 грн.
5.2.10. У випадку відторгнення імплантату на хірургічній стадії та відмови Пацієнта від реімплантації, що є безоплатною, Замовнику не повертається оплачені грошові кошти, у зв’язку з тим, що це є свідомим ризиком зазначеного виду втручання.
5.3. Особливі умови виконання робіт з протезування
5.3.1. Виконавець має право не починати виконання або призупинити виконання робіт з протезування Пацієнтові у випадках:
5.3.1.1. виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), наявність якого перешкоджає проведенню протезування, а Пацієнт не погоджується на проведення Виконавцем лікування такого захворювання (патології) згідно із запропонованим Планом лікування під час підготовки до протезування.
5.3.1.2. Пацієнт утримується від оплати виставленого рахунку або не виконав раніш прийнятих зобов’язань з оплати (передоплати) стоматологічних послуг, наданих Виконавцем у рамках підготовки до протезування.
5.3.1.3. Достроково припинити виконання робіт з протезування та розірвати цей Договір при відмові Замовника від подальшого отримання робіт з протезування, грубого порушення ним приписів Лікуючого лікаря, затверджених «Положенням про встановлення гарантійних термінів і термінів служби на результат надання стоматологічних послуг в «Центрі стоматологічної імплантації «Клініка Чертова», якщо це не буде загрожувати життю Пацієнта та здоров’ю населення.
5.3.1.4. Строки оплати послуг: за протезування – 50% загальної суми робіт з протезування згідно рахунку Виконавця Замовник оплачує на початку протезування, остаточний розрахунок за виконані роботи з протезування (інші 50% загальної суми робіт з протезування) можуть бути поділені на кількість наступних візитів до Виконавця, або можуть бути оплачені в останній день виконання робіт з протезування. На момент фіксації ортопедичної конструкції Замовник зобов’язаний оплатити 100% загальної суми робіт з протезування згідно рахунку/-ів Виконавця.
5.3.1.5. До початку виконання робіт з протезування та підписання Плану лікування, Сторони зобов’язані погодити попередню вартість таких робіт згідно з діючим Прейскурантом цін. Ця вартість є для Пацієнта незмінною, за умови початку ортопедичного лікування протягом трьох місяців з дати підписання Плану лікування.
5.3.1.6. Якщо, у процесі виконання робіт з протезування виникає потреба у збільшенні чи зменшенні їх обсягу, то відповідному корегуванню піддається їх остаточна вартість за Договором. Про такі зміни Виконавець зобов’язаний завчасно повідомити Пацієнта та надати додатковий рахунок. При цьому Пацієнт має право відмовитися або підписати рахунок та продовжувати отримувати послуги з ортопедичного лікування.
5.3.1.7. Якщо сума вартості всіх складових робіт з протезування перевищує суму попереднього рахунку, то різницю Пацієнт повинен оплатити не пізніше одного календарного дня до закінчення виконання робіт з протезування.
5.3.1.8. Замовник має право до початку виконання робіт з протезування оплатити 100 % вартості робіт, зазначеної у погодженому рахунку, у якості передоплати, а після закінчення протезування може проводиться перерахунок за весь обсяг фактично виконаних робіт відповідно до положень п.п. 5.3.1.6. Договору.
5.3.1.9. У разі дострокової односторонньої відмови Замовника від подальшого виконання робіт з протезування, що ним були оплачені у повному обсязі, Виконавець повертає Замовнику внесену попередню оплату з відрахуванням вартості фактично понесених витрат. Повернення грошових коштів здійснюється на підставі письмової заяви Замовника у порядку, яким було внесено таку попередню оплату.
5.4. Загальні умови приймання послуг:
5.4.1. Приймання-передача наданих Послуг, що були надані Виконавцем здійснюється в усній формі.
5.4.2. У випадку надання Замовнику розстрочки оплати стоматологічних послуг обов’язковим є оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт). При цьому в Акті фіксується неоплачена вартість медичних послуг, строки її оплати Замовником.
- ЦІНИ НА ПОСЛУГИ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Ціни на стоматологічні послуги, що надаються Виконавцем, визначаються Прейскурантом цін Виконавця, з яким Пацієнт зобов’язаний ознайомитися до початку надання стоматологічних послуг. Ціни і структура Прейскуранта цін можуть бути змінені Виконавцем в односторонньому порядку. Прейскурант цін розміщений на веб-сайті Виконавця за посиланням https://chertov.com.ua/tseny/ та має публічний характер.
6.2. Замовник оплачує Послуги одним із нижченаведених способів за вибором Замовника:
6.2.1. оплата готівкою в касу Виконавця;
6.2.2. оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;
6.2.3. оплата рахунків Виконавця за безготівковим розрахунком.
6.3. Стоматологічні послуги, окрім п. 5.2., 5.3. оплачуються Замовником в день надання Послуги — до надання Послуги або безпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги в конкретне відвідування.
6.4. Замовник має право здійснити попередню оплату стоматологічних послуг. Вартість стоматологічних послуг, сплачених Замовником як попередня оплата, не може бути переглянута Виконавцем у разі зміни цін на стоматологічні послуги, та встановлюється відповідно до цін, діючих на день оплати.
6.5. На окремі види стоматологічних послуг, які передбачають попередні витрати Виконавця (індивідуальне замовлення лікувальних конструкцій для Замовника у третіх осіб тощо), Замовником обов’язково вноситься передоплата у розмірі до 100% включно від вартості таких витрат. Сума передоплати та строк її внесення зазначається в рахунку, який заздалегідь надається Замовнику.
6.6. Послуги за безготівковим розрахунком надаються тільки за умови 50 % попередньої оплати.
6.7. Якщо сума вартості всіх складових наданих за попередньою оплатою Послуг перевищує внесену Замовником суму попередньої оплати, то різницю Замовник повинен оплатити не пізніше дня закінчення надання Послуг.
6.8. У разі недостатності у Замовника грошових коштів для оплати отриманих Послуг, заборгованість Замовника перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою про оплату Послуг з розстрочкою платежів.
6.9. Лікування за страховкою надається за умови попереднього укладання Виконавцем відповідного Договору зі страховою компанією і підтвердженням страховою компанією покриття послуг Виконавця.
6.10. Замовнику може надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку, встановленому Виконавцем.
6.11. Якщо в процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (наданні додаткових послуг), то відповідному коригуванню піддається і остаточна вартість Послуг за Договором. Такі зміни Сторони узгоджують до моменту надання додаткових або змінених Послуг. Замовник має право відмовитися від коригування Послуг та продовжувати отримувати Послуги згідно узгодженого Плану лікування. Якщо така відмова унеможливлює продовження надання Послуг за медичними показаннями, Виконавець має право в односторонньому порядку припинити дію цього Договору, а Замовник зобов’язаний оплатити вартість фактично отриманих Послуг. Якщо Замовник не заперечує проти зміни або доповнення погодженого обсягу Послуг, то надання Послуг продовжується відповідно до нових умов.
6.12. У випадку неможливості надання Послуг (частини Послуг) через нез’явлення Замовника на прийом до Лікуючого лікаря або на іншу медичну процедуру, відмови Замовника від подальшого отримання Послуг, порушення Замовником умов цього Договору та (або) Правил, Виконавець повертає Замовнику сплачену ним суму передоплати з вирахуванням фактично здійснених витрат та витрат з виготовлення (замовлення) для Замовника лікувальних конструкцій (у разі їх замовлення) протягом семи календарних днів з моменту звернення Замовника із відповідною письмовою заявою, за виключенням випадків, передбачених п.п. 5.1.8. п. 5.1., п.п. 5.2.9. п. 5.2. цього Договору.
6.13. Замовник не має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих Послуг.
6.14. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданих Замовнику Послуг.
6.15. Умови цього розділу щодо оплати Послуг не поширюється на випадки надання Замовникам медичних послуг, які оплачуються страховиками відповідно до договорів добровільного медичного страхування або іншими третіми особами. Будь-які медичні послуги за цим Договором можуть бути сплачені третьою особою на підставі окремого договору між третьою особою та Виконавцем.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Замовник має право:
7.1.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
7.1.2. До моменту замовлення Послуг отримати інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.
7.1.3. Отримати Послуги належної якості.
7.1.4. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі, ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
7.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг або відмові від надання таких Послуг.
7.1.6. Вимагати заміни Лікуючого лікаря (за наявності у Виконавця інших лікарів відповідної кваліфікації, спеціалізації).
7.1.7. При зміні в процесі лікування попередньої орієнтованої вартості Послуг Замовник вправі на свій вибір:
а) погодитись з новою /додатковою вартістю Послуг;
б) відмовитись від запропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах у випадку відсутності загрози здоров’ю та життю Пацієнта;
в) розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
7.1.8. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
7.1.9. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.
7.1.10. Відмовитися від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги, та підписати в такому випадку відповідні документи щодо відмови від лікування.
7.2. Виконавець має право:
7.2.1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги в односторонньому порядку шляхом оновлення інформації на офіційному веб-сайті.
7.2.2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.
7.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
7.2.4. Обробляти персональні дані та іншу інформацію про Замовника відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
7.2.5. В разі необхідності, за попереднім погодженням із Замовником, вносити зміни в процес лікування.
7.2.6. Самостійно визначати і призначати медичних працівників, які надаватимуть Послуги Замовнику.
7.2.7. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час або до проведення медичних втручань — самостійно визначати обсяг всіх необхідних та можливих заходів з їх усунення.
7.2.8. Надати неповну інформацію про стан здоров’я Замовника, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Замовника може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування.
7.2.9. Здійснювати — аудіо /- фото /- відео зйомку в місцях провадження господарської діяльності з медичної практики Виконавця, в тому числі фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
7.2.10. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності Лікуючого лікаря або за можливості призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Замовника.
7.2.11. В разі запізнення Замовника в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг.
7.2.12. Скеровувати Замовника до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі, до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.
7.2.13. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
а) відмови Замовника від підписання Згоди на медичне втручання, Заяви про приєднання або інших документів, наданих працівниками Виконавця, що необхідні для надання Послуг за цим Договором (заповнення анкети здоров’я тощо);
б) при виникненні заборгованості у Замовника з оплати Послуг, за відсутності прямої загрози життю Пацієнта (до моменту повного погашення такої заборгованості);
в) виявлення у Замовника під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність, або при відмові Замовника від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг;
г) перебування Замовника у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
д) неприбуття Замовника у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг
е) в інших випадках, що передбачені цим Договором.
7.2.14. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Замовника) в наступних випадках:
а) надання Замовником неповних та /або недостовірних даних про свою особу та/ або стан свого здоров’я;
б) наявність/встановлення/виявлення медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
в) відмови Замовника пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
г) у разі якщо Замовник наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
д) недотримання Замовником встановлених Лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
е) порушення Замовником Правил;
є) в інших випадках, що передбачені Договором та нормами чинного законодавства України.
7.3. Замовник зобов’язаний:
7.3.1. До укладання Договору ознайомитися з Прейскурантом цін Виконавця, Правилами, умовами цього Договору.
7.3.2. Вчасно прибути до Виконавця в дату та час надання Послуг.
7.3.3. Завчасно повідомляти Виконавця про неможливість з’явитися на прийом чи на процедури.
7.3.4. Неухильно дотримуватися Правил Виконавця під час проходження лікування.
7.3.5. До початку надання Послуг повідомити Лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Замовник, а також про всі відомі хвороби, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
7.3.6. Точно і своєчасно виконувати усні чи письмові приписи і рекомендації Лікуючого лікаря, своєчасно з’являтися на призначені додаткові обстеження, контрольні та профілактичні огляди, консиліуми тощо.
7.3.7. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Виконавцю для надання Послуг.
7.3.8. Повідомляти Лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом періоду лікування.
7.3.9. Приймати надані Послуги та підписувати Акти, якщо таке підписання передбачено умовами Договору.
7.3.10. Оплачувати вартість Послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
7.3.11. Сплатити вартість непогоджених додаткових Послуг, які були надані Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта.
7.3.12. Підписувати Згоду на медичне втручання на проведення діагностики, лікування та знеболення, Заяву про приєднання, анкети Виконавця тощо.
7.3.13. Дотримуватися правил експлуатації встановлених лікувальних конструкцій, у випадку їх поломки (незалежно від причин цього), виникнення ускладнень — у строк до 24 годин, а за можливості — негайно сповістити про це Виконавця.
7.3.14. Інформувати Виконавця про претензії до якості його роботи до закінчення лікування (отримання послуг за Договором).
7.3.15. Дати згоду на використання своїх фотографій Виконавцем з метою клінічних досліджень та навчання без зазначення його прізвища, імені.
7.4. Виконавець зобов’язаний:
7.4.1. Провести в узгоджений із Замовником час первинний огляд Замовника для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати Замовника про результати на платній основі.
7.4.2. За необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього — проінформувати Замовника і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров’я або профільного медичного спеціаліста.
7.4.3. Надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, розрахунку вартості, узгоджених Сторонами.
7.4.4. Забезпечити надання Замовникові всіх необхідних Послуг, погоджених Сторонами.
7.4.5. Створити належні і безпечні умови перебування Замовника під час надання йому Послуг.
7.4.6. Забезпечити найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.
7.4.7. Інформувати Замовника про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.
7.4.8. При змінах в процесі лікування узгодити такі зміни з Замовником та їх орієнтовну вартість.
7.4.9. Надати Замовнику лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.
7.4.10. Після закінчення лікування надати на вимогу Замовника виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки, цифрові носії за домовленістю тощо.
7.4.11. Дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результати медичних обстежень та оглядів Замовника.
7.4.12. Використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.
7.4.13. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
- ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТА ГАРАНТІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ
8.1. Якісне надання послуг передбачає дотримання Виконавцем перевірених методів лікування, затверджених та рекомендованих чинними нормативними вимогами, а також правильне використання стоматологічних матеріалів, препаратів, інструментів, обладнання тощо.
Гарантійні строки:
Вид робіт | Гарантійний термін |
Художня реставрація зубів | 1 рік |
Вінір, а також реконструкція або шинування зубів | 2 роки |
Пломбування молочних зубів | 6 місяців |
Ендодонтія | Без гарантії |
Металокерамічна коронка, суцільно керамічна коронка/вінір/вкладка | 1,5 роки |
Імплантат (гарантія на виріб) | 5 років |
Бюгельний протез | 1,5-2 роки |
Знімний пластмасовий протез | 1,5 роки |
Пластмасова коронка (тимчасова) | 1 місяць |
Ортодонтичний ретейнер | 1 рік |
8.2. Вимоги до якості надання стоматологічних послуг встановлено відповідними нормативно-правовими актами галузі охорони здоров’я. Вимоги щодо виправлення недоліків наданої послуги Замовник може висунути при прийнятті результату наданої послуги (роботи) або під час надання послуги (роботи), або, якщо неможливо виявити недоліки при прийнятті наданої послуги, протягом встановленого Виконавцем гарантійного строку.
8.3. Виконавець бере на себе зобов’язання усувати недоліки наданих послуг протягом строків, передбачених пунктом 8.1 цього Договору, за умови дотримання Замовником правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги, а саме:
дотримання Пацієнтом усіх рекомендацій лікаря;
дотримання Пацієнтом правил користування результатом наданої послуги, в тому числі ортопедичною, ортодонтичною конструкцією, відновленим зубом тощо;
своєчасного з’явлення на прийом для продовження лікування;
відвідування Пацієнтом планових контрольних оглядів не рідше одного разу на шість-вісім місяців після кожного проведеного лікування;
проведення оплачуваної професійної гігієни 2 рази на рік, за виключенням випадків наявності захворювань пародонта. У такому випадку обов’язковою умовою гарантії є проведення курсу професійної гігієни 2-4 рази на рік;
негайного, не пізніше трьох днів з моменту виявлення недоліків, звернення Пацієнта до Виконавця з вимогою усунути виявлені недоліки.
8.4. У випадку недотримання хоча б одного з перерахованих у пункті 8.3 Договору правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги гарантійні зобов’язання Виконавця припиняються, тобто Замовник втрачає право висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданої послуги, в період дії гарантійного строку через порушення ним правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги.
8.5. Ускладнення та інші побічні ефекти медичного втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, не є недоліками якості стоматологічних послуг, наданих Виконавцем, якщо такі послуги надано з дотриманням усіх вимог, висунутих до послуг цього виду.
8.6. Гарантійні зобов’язання передбачені Положенням про встановлення гарантійних термінів і термінів служби на результат надання стоматологічних послуг в «Центрі стоматологічної імплантації «Клініка Чертова», що розміщені у «Папці споживача» за місцем провадження господарської діяльності з медичної практики.
8.7. Гарантійні зобов’язання передбачають безкоштовне поновлення виконаної роботи протягом їх строку дії.
- ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗАМОВНИКА
9.1. На виконання Закону України «Про захист персональних даних» Виконавець повідомляє Замовника про здійснення обробки його персональних даних під час виконання даного Договору.
9.2. Володільцем персональних даних є Виконавець.
9.3. Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про захист персональних даних»).
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.
10.2. Замовник відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, належного виконання рекомендацій Лікуючого лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.
10.3. Виконавець відповідає за якість наданих Послуг.
10.4. У разі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати від Замовника сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення.
10.5. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:
10.5.1. ускладнення та інші побічні дефекти втручання, що виникли внаслідок індивідуальних особливостей організму Замовника, ймовірність настання яких, наявні знання і технології, не можуть повністю їх виключити, за умови, що Послуги надані з дотриманням всіх необхідних умов, що пред’являються до такого виду послуг;
10.5.2. можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Замовник був заздалегідь повідомлений Лікуючим лікарем;
10.5.3. ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку недотримання (порушення) Замовником рекомендацій, наданих Лікуючим лікарем.
10.6. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Замовника, у випадках:
10.6.1. невиконання Замовником призначень та рекомендацій Лікуючого лікаря;
10.6.2. неявки чи несвоєчасної явки Замовника на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди, консиліуми тощо;
10.6.3. відмови Замовника від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
10.6.4. неповідомлення, несвоєчасне повідомлення Замовником суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;
10.6.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів у період проходження лікування у Виконавця;
10.6.6. несвоєчасного повідомлення Замовником лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
10.6.7. використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
10.6.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;
10.6.9. розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.
10.6.10. виправлення робіт, проведених Виконавцем, третіми особами без узгодження з Виконавцем.
10.7. Замовник повідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностика та лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту. Замовник усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності діагностики та лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного Замовника запропоновані Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або навіть спричинити погіршення здоров’я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані у галузевих медичних стандартах (протоколах) та не описані в спеціальній літературі.
- ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
11.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, воєнний стан, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Виконавця тощо).
11.2. Замовник звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін.
11.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити про це іншу Сторону.
- ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
12.1. Виконавець і Замовник розглядають та розв’язують усі суперечки щодо призначених методів лікування, обстеження, медикаментів, оплати, розкриття (надання) інформації шляхом переговорів Сторін.
12.2. У разі неможливості усунення розбіжностей суперечки можуть розслідувати клінікоекспертні комісії в установленому порядку.
12.3. Досудове врегулювання суперечок є обов’язковим для Сторін Договору.
12.4. У випадку неможливості розв’язання розбіжностей шляхом переговорів протягом сорока п’яти днів суперечка підлягає розгляду у суді.
12.5. Під час розгляду суперечок Сторони керуються чинним законодавством України.
- ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
13.1. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Виконавця та на паперових носіях Виконавця за місцем провадження господарської діяльності з медичної практики.
13.2. У випадку виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, що опубліковані на офіційному веб-сайті Виконавця та на паперових носіях, пріоритет має примірник на паперових носіях.
13.3. Зміни до цього Договору не можуть впливати та обмежувати якість та обсяг послуг, що були оплачені Замовником до набрання чинності таких змін.
13.4. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, такий Замовник зобов’язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду Замовника з внесеними до Договору змінами.
- СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
14.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.
14.2. Всі строки надання Послуг є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров’я Замовника та інших об’єктивних або суб’єктивних обставин.
14.3. Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:
14.3.1. За взаємною згодою Сторін, в т.ч. шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору.
14.3.2. За ініціативою Замовника шляхом подання Виконавцю письмової заяви не пізніше ніж за 5 днів до передбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати, що зазначена в заяві.
14.3.3. За ініціативою Виконавця у випадках порушення Замовником умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров’я Замовника у зв’язку з такою відмовою. Виконавець письмово інформує Замовника про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з Замовником повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Заяві про приєднання, медичній документації, оформленої на Пацієнта. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні Виконавця.
14.3.4. В інших випадках, що передбачені цим Договором та нормами чинного законодавства України.
14.4. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Замовника вважати інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця тощо, які містять персональні дані Замовника та/або медичної карти, достовірною, повною.
14.5. Замовник розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи Замовника.
14.6. На всіх документах, що пов’язані з укладенням та виконанням цього Договору, які передбачають підписання їх Замовником, поряд з підписом Замовник обов’язково власноруч зазначає свої прізвище та ініціали.
14.7. Виконавець декларує, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення строку дії цього Договору.
14.8. Замовник своїм зверненням до Виконавця надає згоду на — аудіо /- фото /- відео зйомку, що здійснюється Виконавцем з метою покращення медичного обслуговування.
14.9. Замовник своїм зверненням до Виконавця надає працівникам Виконавця згоду (дозвіл) на обробку будь-яких його (його дитини) персональних даних та використання задля забезпечення будь-яким способом зв’язку з ним з метою надання інформації про медичні послуги та здійснення запису для надання йому (його дитини) медичних послуг Виконавця, тощо.
Додатки до цього Договору:
- Додаток 1 Заява про приєднання до договору про надання платних стоматологічних послуг.
Редакція від 03.07.2023